ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ

Η υγεία των κοιλιακών μυών μας σχετίζεται με τη λειτουργική απόδοση και την υγεία των εσωτερικών οργάνων μας. Όσο πιο παχιά είναι η μέση, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για σοβαρά προβλήματα υγείας.

Η σχέση του αποθηκευμένου λίπους στην περιοχή του στομάχου και της υγείας έχουν αποτελέσει αντικείμενο διαφόρων μελετών που δείχνουν ότι το επιπλέον βάρος γύρω από τη μέση σχετίζεται με διαβήτη, καρδιακές νόσους, φλεγμονές και άλλες σοβαρές ασθένειες. Ο λόγος είναι ότι αυτός ο συγκεκριμένος τύπος λίπους δεν είναι υποδόριος (όπως το λίπος σε άλλες περιοχές, που μπορείτε κυριολεκτικά να πιάσετε με το χέρι), αλλά συσσωρεύεται γύρω από τα όργανα και τα σπλάχνα, γι’ αυτό και ονομάζεται σπλαχνικό λίπος.

Όντας «κρυμμένο» μέσα στο σώμα, το σπλαχνικό λίπος μπορεί να υπάρχει ακόμα και αν δεν είστε υπέρβαρος, όμως μπορεί να αντιμετωπιστεί με μη φαρμακευτικό τρόπο: με άσκηση και υγιεινή διατροφή. Ευτυχώς, θεωρείται πως αυτό το «πλέον επικίνδυνο είδος» λίπους χάνεται και πιο εύκολα. Απευθυνθείτε στον Trainer σας για να σας καθοδηγήσει ως προς τις ασκήσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

 

 

Ασκήσεις που πρέπει να έχεις στη προπόνηση σου.

 

 

 

 

 

 

bn-group