Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ + ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΠΑΥΣΗ = ΑΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ    Πολλοί αθλητές κάνουν δυνατές προπονήσεις, αλλά συχνά αγνοούν την αποκατάσταση εκτός και αν είναι τραυματίες ή ασθενείς. Η προπόνηση αποκατάστασης αποτελεί σπουδαίο γνώρισμα ενός ισορροπημένου προπονητικού προγράμματος. Πράγματι, εκτός από την υπερφόρτωση και την εξειδίκευση, η αποκατάσταση αποτελεί βασικό κανόνα της προπονητικής διαδικασίας. Στην πράξη όμως

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running

Ατομική Άσκηση – Προπόνηση

Εντοπίστε και προπονηθείτε ατομικά πάνω στις αδυναμίες σας. Ο όρος ατομική προπόνηση αποτελεί ένα από τα κλειδιά προς την επιτυχία και εφαρμόζεται   σε όλη τη διάρκεια ενός ετήσιου αγωνιστικού κύκλου αλλά κυρίως στην μεταβατική περίοδο. Κατά την περίοδο αυτή ο αθλητής έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει ατομικά τα όποια ελλείμματα παρουσιάζει στη φυσική του κατάσταση

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running

Ο σκοπός των μυϊκών διατάσεων

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που έχει να λύσει ο αθλούμενος είναι το όριο επιβάρυνσής του. Καθώς απαιτούνται τουλάχιστον 24 ώρες προκειμένου ο οργανισμός να είναι έτοιμος για την επόμενη επιβάρυνση χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο σχεδιασμό της προπόνησης.     Για την αποφυγή δυσάρεστων περιστατικών είναι αναγκαία η σωστή προετοιμασία του για έντονες επιβαρύνσεις όσο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running, Προπονητική

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖOΥΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

    KINHTIKOTHTA Χαρακτηρίζεται από το εύρος που μπορεί να έχει η τελική θέση μιας άρθρωσης με την επίδραση εσωτερικών ή εξωτερικών δυνάμεων. Περιλαμβάνει δύο ανεξάρτητους συντελεστές, διατατική ικανότητα + ευκαμψία Ευκαμψία: εκφράζει το εύρος κίνησης της άρθρωσης. Ευλυγισία: αφορά στην ικανότητα διάτασης των μυών, των τενόντων, των συνδέσμων και των αρθρικών θυλάκων.    

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized