Πολύτιμες Ασκήσεις με το Βάρος του Σώματος

1.ΕΛΞΕΙΣ γυμνάζει:πλατύ ραχιαίο,δικέφαλο βραχιόνιο,πήχη         2.ΒΥΘΙΣΕΙΣ γυμνάζει:στήθος,τρικέφαλο       3.ΚΑΜΨΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ γυμνάζει:ώμους,τρικέφαλο βραχιόνιο               4.ΕΛΞΕΙΣ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΛΑΒΗ γυμνάζει:πλατύ ραχιαίο,έμφαση στο δικέφαλο βραχιόνιο,πήχη       5.ΚΑΜΨΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ(ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ) γυμνάζει:στήθος,τρικέφαλο βραχιόνιο           6.SPLIT ΚΑΘΙΣΜΑ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ γυμνάζει:πόδια

Posted in Fitness, Lifestyle, Running

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ

Η υγεία των κοιλιακών μυών μας σχετίζεται με τη λειτουργική απόδοση και την υγεία των εσωτερικών οργάνων μας. Όσο πιο παχιά είναι η μέση, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για σοβαρά προβλήματα υγείας. Η σχέση του αποθηκευμένου λίπους στην περιοχή του στομάχου και της υγείας έχουν αποτελέσει αντικείμενο διαφόρων μελετών που δείχνουν ότι το επιπλέον βάρος γύρω από

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized

Διαφραγματική αναπνοή

Μπορεί μια μικρή αλλαγή στον τρόπο που αναπνέουμε να μας απαλλάξει από το καθημερινό στρες, και να βελτιώσει αισθητά την ποιότητα της ζωής μας; Ναι, απαντούν οι ειδικοί. Η μέθοδος της διαφραγματικής αναπνοής είναι μια από τις πιο απλές τεχνικές, που βοηθά στη μείωση του καθημερινού στρες και την βελτίωση των συμπτωμάτων διάφορων ασθενειών.1 Πρόκειται για

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running