Τύποι & μέθοδοι διατάσεων

Υπάρχουν πολλοί τύποι διατάσεων, αλλά οι κυριότεροι τύποι είναι ο στατικός τύπος, ο βαλλιστικός ή δυναμικός τύπος και τοP.N.F. Με βάση αυτούς τους τρεις κύριους τύπους έχουν αναπτυχτεί μια σειρά από μεθόδους εκτέλεσης των διατατικών ασκήσεων. Οι διατάσεις κατά την διάρκεια της εκτέλεσης τους, ανεξαρτήτου μεθόδου που θα επιλέξετε, μπορούν να πραγματοποιηθούν με τρεις τρόπους:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running, Προπονητική

Κυκλική Προπόνηση: Είναι η καλύτερη λύση;

Η κυκλική προπόνηση, δηλαδή η διαδοχική εκτέλεση των ίδιων ασκήσεων σε «σταθμούς» από όλους τους αθλητές, αποτελεί μια συνηθισμένη λύση για να διεκπεραιωθεί η προπόνηση ενδυνάμωσης σε ομαδικό επίπεδο. Οι ασκήσεις εκτελούνται είτε με χρόνο είτε με την ολοκλήρωση συγκεκριμένων επαναλήψεων, συνήθως χωρίς την δυνατότητα εναλλαγής της αντίστασης από αθλητή σε αθλητή. Είναι όμως και

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Προπονητική

 Τραυματισμοί και πρόληψη

Σύμφωνα με το εθνικό ινστιτούτο αρθρίτιδας, μυοσκελετικών και δερματικών παθήσεων, που αποτελεί μέρος των εθνικών ινστιτούτων υγείας των ΗΠΑ, οι πιο συνηθισμένοι αθλητικοί τραυματισμοί οφείλονται σε ατυχήματα, στην ελλιπή προπόνηση ή στη χρήση του λάθος εξοπλισμού. Οι αθλητές μπορούν επίσης να τραυματιστούν μόνοι τους γιατί δεν είναι σε φόρμα ή επειδή δεν έχουν κάνει αρκετό

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Lifestyle, Προπονητική