Πρόγραμμα βελτίωσης Μέγιστης Ταχύτητας

Το πρόγραμμα που ακολουθεί προσαρμόστηκε σε Καλαθοσφαιριστές ηλικίας 12-14 χρόνων, για 6 εβδομάδες και επέφερε θετικά αποτελέσματα στη βελτίωση της Μέγιστης Ταχύτητας τους. Υπήρχαν αθλητές που βελτιώθηκαν εώς και 30% μέσα σε ένα μήνα και δύο εβδομάδες. 1η Παραλλαγή 1.Κερκίδες 1.1 Ανεβάσματα ανά 2 σκαλοπάτια (2×5) 1.2 Ανεβάσματα με 2 πόδια (αναπήδηση) (2×5) 2. Πλειομετρία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Running

Προπόνηση με λάστιχα

Η προπόνηση με λάστιχα χρησιμοποιείται για παραπάνω από έναν αιώνα στον χώρο του fitness. Ξεκίνησαν ως βοήθημα για όσους βρίσκονταν σε στάδιο αποκατάστασης τραυματισμού, αλλά με την πάροδο των χρόνων «εξελίχτηκαν» και πλέον χρησιμοποιούνται κατά κόρον στα γυμναστήρια από ασκούμενους και personal trainers. Λάστιχα και ελεύθερα βάρη: Τα ίδια Παντελάκη μου; Όχι ακριβώς. Τα λάστιχα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle

Ολοκληρωμένη προπόνηση μόνο με το βάρος του σώματος

Κάψιμο λίπους, μυϊκή ενδυνάμωση και αντοχή μόνο με το βάρος του σώματος; Τολμήστε το, ακολουθώντας ένα πρόγραμμα αερόβιων και δυναμικών ασκήσεων βασισμένο εξ’ ολοκλήρου στη δύναμη της… βαρύτητας.   3-Point Planks Αυτή η άσκηση «μπερδεύει» την αίσθηση ισορροπίας, κάνοντας τους σταθεροποιητές μας να δουλεύουν πυρετωδώς. Πάρτε τη στάση για κάμψεις, στηρίζοντας τον κορμό στους αγκώνες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running

OI ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

1) Superman Αυτή η άσκηση θυμίζει κολύμβηση. Ακούμπησε τα χέρια σου και τα γόνατα σου στο έδαφος, σφίξε τους κοιλιακούς σου,ίσιωσε την πλάτη σου και τέντωσε το αριστερό σου χέρι και το δεξί σου πόδι ώστε να βρίσκονται σε μια ευθεία με την σπονδυλική σου στήλη. Μείνε για 1-2 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική σου

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness