Πλειομετρική προπόνηση: Τι είναι και ποια τα οφέλη της

Γνωστή και ως προπόνηση αλτικότητας, η πλειομετρική προπόνηση περιλαμβάνει τη διάταση των μυών πριν από κάθε σύσπαση τους. Αυτό το είδος προπόνησης, όταν χρησιμοποιείται με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, ενισχύει τους μύες, αυξάνει το κάθετο άλμα και μειώνει τον αντίκτυπο στις αρθρώσεις. Οι πλειομετρικές ασκήσεις μιμούνται τις κινήσεις που χρησιμοποιούνται σε αθλήματα όπως το σκι, το

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized

Aσκήσεις με λάστιχα

Πανεύκολες Ασκήσεις Με Λάστιχα Για Όλο Το Σώμα   Το είπαμε, δεν περισσεύει χρόνος για γυμναστήρια.  Αλλά αυτό τον λίγο ελεύθερο χρόνο που έχεις, θέλεις να τον αξιοποιήσεις κάνοντας γυμναστική στο σπίτι.  Μετά πάλι σκέφτεσαι ότι θα πρέπει να εφοδιαστείς μ’ ένα σωρό βαράκια διαφορετικού βάρους κ.λπ.  Κι άντε να τα βάζεις και να τα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness