Ισοκινητικό Δυναμόμετρο

Το ισοκινητικό δυναμόμετρο είναι μονάδα υψηλής τεχνολογίας, συνδεδεμένη με ηλεκτρονικό υπολογιστή, ο οποίος αξιολογεί και συγκρίνει τις αρθρώσεις και τις μυϊκές ομάδες της πάσχουσας με τις αντίστοιχες της υγιούς πλευράς, καθώς επίσης και με πρωτόκολλα φυσιολογικών τιμών. Ακόμα χρησιμοποιείται για την αποκατάσταση και ενδυνάμωση μυϊκών ατροφιών. Αυτό γίνεται με ειδικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized

Aσκήσεις με medicine ball

  Οι ασκήσεις με medicine ball αποτελούν ένα δυναμικό τρόπο προπόνησης. Μέσα από μία γκάμα ασκήσεων, η medicine ball μπορεί να γυμνάσει τόσο το άνω όσο και το κάτω άκρο του σώματος. Αναλυτικότερα στον ιστότοπο που ακολουθεί –>                     http://www.fitnesspulse.gr/item.php?id=13778

Posted in Fitness

Ασκήσεις με Σκάλα

Η σκάλα ευκινησίας αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο για τη βελτίωση  βασικών παραμέτρων της αθλητικής ικανότητας  κάθε ηλικίας κι επιπέδου. Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση της σκάλας μπορούν να βελτιωθούν η ευκινησία (Agility), η αλτική ικανότητα, ο νευρομυϊκός συντονισμός, η ειδική και γενική αντοχή. Εκτός από τα προφανή οφέλη στην αθλητική απόδοση, η προπόνηση με τη

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Running

To αποτέλεσμα από το TRX

OΙ ιμάντες προπόνησης τύπου TRX βρίσκονται πλέον σε εκατομμύρια σπίτια ανά τον κόσμο ίσως και στο δικό σας όπως επίσης και στα περισσότερα γυμναστήρια – αρκεί όμως η προπόνηση με TRX για να αυξήσεις τη δύναμή σου, τις επιδόσεις σου και να χτίσεις μυς ; Δουλεύουν όπως τα ελεύθερα βάρη ; Η απάντηση πλέον είναι

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness

Πως να αποφύγετε τους τραυματισμούς στο γυμναστήριο

Σίγουρα όλοι όσοι ασχολούνται με την γυμναστική κάποια στιγμή θα ήρθαν κοντά ή έπαθαν κάποιο μικροτραυματισμό ή και πιο σοβαρούς τραυματισμούς που τους ανάγκασαν  σε μεγάλη αποχή από την άσκηση ή ακόμα και στην οριστική απομάκρυνση απο την άσκηση λόγω της σοβαρότητας του τραυματισμού. Ας δούμε παρακάτω μερικούς απλούς τρόπους αποφυγής τραυματισμών στο γυμναστήριο και γενικότερα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness

Πρωινή γυμναστική: 6 συμβουλές επιτυχίας

man

Η καλή μέρα από την πρωινή γυμναστική φαίνεται. Αν λέγαμε σε κάποιον να πάει για περπάτημα ή γυμναστήριο το πρωί θα αντιδρούσε αυθόρμητα: «Και πως θα δουλέψω μετά; Θα είμαι πτώμα». Αυτός είναι ο πρώτος λάθος συνειρμός που κάνουμε ακούγοντας τη φράση «πρωινή γυμναστική». Πίεση, άγχος στην δουλειά, κρίση και δεν έχω λεφτά. Τέρμα οι

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Running