Ασκήσεις με Σκάλα

Η σκάλα ευκινησίας αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο για τη βελτίωση  βασικών παραμέτρων της αθλητικής ικανότητας  κάθε ηλικίας κι επιπέδου.
Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση της σκάλας μπορούν να βελτιωθούν η ευκινησία (Agility), η αλτική ικανότητα, ο νευρομυϊκός συντονισμός, η ειδική και γενική αντοχή.
Εκτός από τα προφανή οφέλη στην αθλητική απόδοση, η προπόνηση με τη σκάλα ευκινησίας συμβάλει στη  μείωση της πιθανότητας τραυματισμού των αθλητών, μέσω της βελτίωση της νευρομυϊκής λειτουργίας.
Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση της σκάλας μπορούν να βελτιωθούν μερικές από τις πιο ζηλευτές ικανότητες στον αθλητισμό, όπως:
–    Η ευκινησία (Agility)
–    Το footwork
–    Η αλτική ικανότητα
–    Ο νευρομυϊκός συντονισμός
–    Η ειδική και γενική αντοχή
Εκτός από τα προφανή οφέλη στην αθλητική απόδοση, η προπόνηση με τη σκάλα ευκινησίας συμβάλει στη  μείωση της πιθανότητας τραυματισμού των παικτών, μέσω της βελτίωση της νευρομυϊκής λειτουργίας.
FB_IMG_1438966002565
bn-group