Συντήρηση και επανένταξη στο Πρόγραμμα Προπόνησης

Η αλήθεια είναι ότι στη παρούσα φάση όλοι έχουμε μείνει πίσω στο στόχο μας.Η έξαρση του κοροναϊού CoVid-19 χάλασε τα σχέδια όλων των αθλητών. Παρόλα αυτά, μία οργανωμένη συντήρηση θα βοηθήσει στη γρήγορη επανένταξη στα φυσιολογικά στάνταρ. Η δημιουργία προγραμμάτων με στόχο την υγεία και όχι την φυσική κατάστάση μοιάζει η πιο ρεαλιστική.Εκτός αυτού,στο παιχνίδι μπαίνουν διατροφή,

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized

Προτιμήστε Ασκήσεις Δύναμης για υψηλό μεταβολισμό

Η άσκηση έχει ισχυρή επίδραση στο μεταβολισμό και η προσαρμογή του σώματος στις αλλαγές που προκαλούνται από την άσκηση είναι θεμελιώδους σημασίας για να είναι σε θέση να παρέχει την ενέργεια που απαιτείται για τη συστολή των μυών και τις φυσιολογικές λειτουργίες των ζωτικών ιστών. Τι είναι ο βασικός μεταβολισμός; Ο ΒΜ ρυθμός είναι το

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized

Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Ορισμός Ο όρος φυσική κατάσταση ερμηνεύεται διαφορετικά ανάλογα με τον τρόπο προσέγγισης ενώ στην πιο στενή του έννοια, με την οποία συναντάται στην αθλητική πρακτική και προπόνηση, οι ιδιότητες της φυσικής κατάστασης περιορίζονται στους σωματικούς παράγοντες της αντοχής, δύναμης, ταχύτητας και ευλυγισίας (Weineck, 1997). Οι παράγοντες φυσικής κατάστασης διακρίνονται σε πρωτογενείς και δευτερογενείς (Κλεισούρας, 1985),

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized Tagged

Δείτε πώς μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την ταχύτητα, την αντοχή και την ισχύ σας

1.Η Προπόνηση VO2max Η VO2max είναι ένα μέτρο του μέγιστου ρυθμού που το σώμα σου καταναλώνει οξυγόνο όταν εκτελείς μια συγκεκριμένη δραστηριότητα, προσαρμοσμένη στο σωματικό σου βάρος.Για το τρέξιμο, η VO2max συνήθως καθορίζεται από μια διαδικασία γνωστή ως οριακό τεστ άσκησης, στο οποίο ανασαίνεις μέσα σε ένα σωλήνα. Γίνεται συλλογή και μέτρηση του αέρα που εκπνέεις, ενώ τρέχεις σε ένα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Running, Προπονητική

Εργομετρικός έλεγχος

Με τον γενικό όρο «Εργομετρικός έλεγχος» εννοούμε την διαδικασίααξιολόγησης των παραμέτρων φυσικής κατάστασης. Με τον όρο«φυσική κατάσταση» εννοούμε την ικανότητα του ανθρώπινουσώματος να εκτελέσει συγκεκριμένο μυϊκό έργο. Η έννοια της φυσικήςκατάστασης είναι πολυπαραγοντική και συνίσταται από 11παραμέτρους (καρδιο-αναπνευστική αντοχή, δύναμη, τοπική μυϊκήαντοχή, ευλυγισία, σωματική σύσταση, ταχύτητα, ευκινησία,ισορροπία, συναρμογή, μυϊκή ισχύς, χρόνος αντίδρασης) πολύπερισσότερες από όσες θα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running, Προπονητική

Εργομετρικός Έλεγχος

Με τον γενικό όρο “Εργομετρικός έλεγχος” εννοούμε την διαδικασίααξιολόγησης των παραμέτρων φυσικής κατάστασης. Με τον όρο“φυσική κατάσταση” εννοούμε την ικανότητα του ανθρώπινουσώματος να εκτελέσει συγκεκριμένο μυϊκό έργο. Η έννοια της φυσικήςκατάστασης είναι πολυπαραγοντική και συνίσταται από 11παραμέτρους (καρδιο-αναπνευστική αντοχή, δύναμη, τοπική μυϊκήαντοχή, ευλυγισία, σωματική σύσταση, ταχύτητα, ευκινησία,ισορροπία, συναρμογή, μυϊκή ισχύς, χρόνος αντίδρασης) πολύπερισσότερες από όσες θα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Running, Προπονητική

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ + ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΠΑΥΣΗ = ΑΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ    Πολλοί αθλητές κάνουν δυνατές προπονήσεις, αλλά συχνά αγνοούν την αποκατάσταση εκτός και αν είναι τραυματίες ή ασθενείς. Η προπόνηση αποκατάστασης αποτελεί σπουδαίο γνώρισμα ενός ισορροπημένου προπονητικού προγράμματος. Πράγματι, εκτός από την υπερφόρτωση και την εξειδίκευση, η αποκατάσταση αποτελεί βασικό κανόνα της προπονητικής διαδικασίας. Στην πράξη όμως

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running

Ατομική Άσκηση – Προπόνηση

Εντοπίστε και προπονηθείτε ατομικά πάνω στις αδυναμίες σας. Ο όρος ατομική προπόνηση αποτελεί ένα από τα κλειδιά προς την επιτυχία και εφαρμόζεται   σε όλη τη διάρκεια ενός ετήσιου αγωνιστικού κύκλου αλλά κυρίως στην μεταβατική περίοδο. Κατά την περίοδο αυτή ο αθλητής έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει ατομικά τα όποια ελλείμματα παρουσιάζει στη φυσική του κατάσταση

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running

Ο σκοπός των μυϊκών διατάσεων

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που έχει να λύσει ο αθλούμενος είναι το όριο επιβάρυνσής του. Καθώς απαιτούνται τουλάχιστον 24 ώρες προκειμένου ο οργανισμός να είναι έτοιμος για την επόμενη επιβάρυνση χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο σχεδιασμό της προπόνησης.     Για την αποφυγή δυσάρεστων περιστατικών είναι αναγκαία η σωστή προετοιμασία του για έντονες επιβαρύνσεις όσο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Fitness, Lifestyle, Running, Προπονητική

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖOΥΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

    KINHTIKOTHTA Χαρακτηρίζεται από το εύρος που μπορεί να έχει η τελική θέση μιας άρθρωσης με την επίδραση εσωτερικών ή εξωτερικών δυνάμεων. Περιλαμβάνει δύο ανεξάρτητους συντελεστές, διατατική ικανότητα + ευκαμψία Ευκαμψία: εκφράζει το εύρος κίνησης της άρθρωσης. Ευλυγισία: αφορά στην ικανότητα διάτασης των μυών, των τενόντων, των συνδέσμων και των αρθρικών θυλάκων.    

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Posted in Uncategorized